14 de mayo de 2013

Creant 30x30 :P

Després de passar uns dies enfeinada, per fi puc penjar les fotos!

Fa unes setmanetes, la meva companya de feina i amiga Meri, em van demanar si ajudar-la a crear un àlbum... I després de martiritzar-la amb tot el món de l'scrap, d'ensenyar-li fotos, idees, alguna revista, i que ella mateixa es xupés videos i webs... vam decidir comprar quatre cosetes i posar-nos mans a l'obra!!

I aquí està el magnífic treball! Hi ha fulls que m'agraden més que d'altres, i que si hagués estat jo els hagués canviat 50 cops fins que sortís el bo, però el temps era mooolt just...

Ai, Meri, gràcies per compartir aquestes estones amb mi! M'ha agradat poder ajudar-te a crear aquest regal... Per cert, quan anem a esmorzar? jajajaja

Com veureu, les fotos n'hi ha moltes que estan taxades, és perquè no tinc cap permís per penjar-les, així que és millor tapar cares, per si de cas!

Espero que us agradi tan com a mi!

Eider, aunque no te conozco en persona, sé que tuvistes un gran dia i mil regalos, solo decirte que disfrutes mucho de estos 30! 

La portada:

 Amb una mica de "Pasta arenisca" i el segell de peus


 M'encanta cosir!
Amb una mica de pintura, el cul d'un llapis de color i un tap de cola... 
 La idea de l'àlbum, era que tingués moltes butxaques per posar fotos, dedicatories i altres...
En aquest full hi ha una butxaca de paper de diari, un sobre d'on surten dues butxaques i una última 
fet amb un tros de cartolina.

 Botons i washi tape per un tubo!
 Si, si aquest llacet que veus aquí és del gos de la Meri...
 Aquest full m'encanta per la seva senzillesa... (li treuria les dedicatories, perquè per si sol és genial!)
 Una mica de washi tape de tela per crear tiradors

 I aquesta també, m'encanta!
Com no! Cosint... 
 M'agrada moltíssim aquesta combinació de washi tapes...
 I no podia faltar els dos botonets a joc...


 Aprenent basc...



 Això és la matada més gran que puguis fer mai... 
Agafar retalls, amb diverses formes, i cosir-les directament...

 Un altre full ple de butxaques...
 i de botons...


 Sé que t'encanta! Però a mi més!



 Grapar! Queda genial!
 I els botons gegants queden de fàbula!
 Depenent com montis l'estructura, pots aconseguir moltíssimes butxaques!



 La última pàgina per guardar més fotos....

I això.... són quatre regals per agrair-me l'esforç. Es que tinc amigues que no me les mereixo! Per cert Meri, el pastís, boníssim... llàstima que no vaig tirar-li cap foto... 

Tota una experiència sota pressió, jajaja 


No hay comentarios:

Publicar un comentario