7 de enero de 2014

Tornem-hi! Embarrar-se amb Stella

El meu món és un constant remolí de noves idees, de nous coneixements, de mil manualitats, scrap, art, detallets... 
Tantes coses que voldria reflectir en un blog, que per falta de dedicació no faig... 

Vaig passar una època molt activa virtualment, a través del blog, facebook, i altres, que va arribar un moment de colapse, el qual encara tinc jajajajaja .Tinc mil i una fotografia per penjar, de tot el què vaig fent, així que amb la calma, aniré penjant cosetes d'aquest final del 2013 que per mi han estat importants artisticament parlant. 

Però, m'actualitzo per una senzilla raó, vaig a EMBARRAR-ME amb l'Stella Wiesheu, així que mànigues a munt i a l'aventura! 

Clicant aquí, podreu veure tota la informació. 

A poc i bona lletra, per a l'actualització del 2014.


1 comentario:

  1. Yo solo espero poder divertirme acompañada de muchas! entre todas las inspiraciones y la buena onda creo que será genial!

    ResponderEliminar